Cosplay Jedi

sobota, 13 września 2014
Cześć!
 Dziś notka na szybko, bo za nie całą godzinę muszę lecieć na pociąg, bo jestem umówiona z koleżanką (z tych zdjęć <3) na babski wieczór. No dobra, na babski nerdowski wieczór :D 
W poprzedniej notce wspomniałam o sesji w klimacie Gwiezdnych Wojen, do której przygotowywałyśmy się z dwa miesiące...
Pomysł padł na egzaminach w sesji letniej i musiał nabrać mocy sprawczej, oraz doczekać się adekwatnej pogody (nie wspominając o materiałach i uszyciu strojów). Naprawdę nie chciałyśmy biegać w kozakach w trzydziestostopniowym upale...
Stroje szyła koleżanka (cześć i chwała jej za to!) z prześcieradeł i zasłon szpitalnych upolowanych w lumpeksie.Zdjęcia wykonał mój TŻ na starym radzieckim lotnisku znajdującym się na obrzeżach mojego miasta.


Postawiłyśmy na ogólny cosplay Jedi, a dokładnie padawanów. Tak dla własnej przyjemności, żeby po ruinach polatać z mieczami świetlnymi :D Nie trzymałyśmy się zbytnio kanonów jakiejkolwiek postaci lub rasy. Jedyny kanon jakiego przestrzegałyśmy to wygląd samych Jedi (strój, warkoczyki, miecze) makijaż i fryzury to nasza fantazja ;)













Poodwiedzam Wasze blogi jutro ;) Bo zaraz muszę uciekać się szykować, życzę Wam miłego weekendu, tak dobrze spędzonego jak mój zapewne będzie :D

Bym chciałam także bardzo podziękować TŻ za zdjęcia, oraz Pingwinowi za uszycie strojów i znajomość universum SW :)

PS. Na niedługo szykuje się sesja w stylu Leśnego Licha ;)

13 komentarze:

Marcin Konicki pisze...

Brawo Agnieszko! Dla mnie BOMBA!!! Czekam na więcej ;-)

Aleksandra Anna pisze...

bardzo fajna sesja, zdjęcia wyszły świetnie :)

Blogerka Anka pisze...

świetne zdjęcia!

Dreamland Traveller pisze...

Ciekawa stylizacja :)

Unknown pisze...

Wow, jaki fajny pomysł! :D No i fajna koleżanka, że możesz z nią takie ciekawe akcje robić :D Fajnie wyszłyście na zdjęciach :)
http://odkrywajzalicja.blogspot.com/

Katsuumi pisze...

Nooo poszalałyscie z tą sesją :) stroje z prześcieradeł, kto by pomyślał? ;)

Paulina pisze...

super sesja :)

(Nie)Normalka pisze...

2 i 7 tak bardzo wow ;D podziwiam was za samą chęć do uszycia strojów i biegania po ruinach :)

Kocia pisze...

O tym pierwszym serialu nie słyszałam, a jakoś Supernatural mi nie leży :D

Jaka świetna sesja! ;) Miałyście bardzo fajny pomysł ;) I te miecze laserowe, bomba :D

Patrycja Sikora pisze...

Geeenialne! :)

Cynamoona pisze...

Świetne pomysły!!!Bardzo mi się spodobało :)))

Amanda pisze...

fajnie że macie takie.nietuzinkowe pomysły na zdjecia :) mnie czasem ich po prostu już brakuje... jestem.ciekawa kolejnej :)

Ania. pisze...

świetne zdjęcia! bo najważniejsze to mieć wyobraźnię i dobry pomysł :)

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz :)
Zostawiajcie linki do swoich blogów, z miłą chęcią zawitam do Was

Na komentarz odpowiadam na Waszym blogu.