Szczecińska Liga Superbohaterów

sobota, 17 stycznia 2015
Cześć! Dziś notka z którą długo się zbierałam - wydarzenie, w którym brałam udział, odbyło się w grudniu.

Czy nie chcielibyście chociaż raz stać się superbohaterem? Oprócz fajnego stroju sprawić komuś radość jako ulubiona postać? Jasne, że tak! A ja miałam taką możliwość!




Był to występ wraz z Szczecińską Ligą Superbohaterów oraz Szczecińską Flotą Star Wars na urodzinach Pawełka, który jest podopiecznym fundacji Mam Marzenie... A my dołożyliśmy wszelkich starań by spełnić jego marzenie!







W dniu swoich urodzin Pawełek wziął udział w laserowym paint ballu wraz z swoimi kolegami (genialna miejscówka - Laser Tag w Szczecinie). Po grze nastąpiła pierwsza część niespodzianki i wraz z koleżanką przyszłyśmy zabrać dzieciaki znów do labiryntu na pewną scenkę:



Przyszedł czas na tort i... Darth Vader wraz z Szturmowcem wręczyli mu jego marzenie, jakim była Gwiazda Śmierci z Lego (wcale, ale to wcale mu nie zazdrościliśmy :D)

Radość na twarzy chłopca była bezcenna, jestem bardzo, ale to bardzo szczęśliwa, że mogłam wziąć udział w tym wydarzeniu i zostać członkiem Szczecińskiej Ligi Superbohaterów. Poznałam także ekstra ludzi, którzy w swoje stroje włożyli mnóstwo pracy i serca.





Wszystkie zdjęcia pochodzą z strony Szczecińskiej Ligi Superbohaterów.  Ja nie miałam jak i czym robić zdjęć, tuż przed wydarzeniem był stres i próby, nie miałam kogo poprosić o robienie zdjęć.



Jak dla mnie to wydarzenie jest 10 pingwinów na 10!




.

15 komentarze:

ZołzaTexa pisze...

Uważam i śmiem podważyć Twoją notę, że wydarzenie to zasługuje na 20 pingwinów, biorąc pod uwagę radość jaką sprawiliście najmłodszemu
Pozdrawiam
http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

Blogerka Anka pisze...

świetna akcja dla solenizanta! jego uśmiech i radość bezcenne

Unknown pisze...

Należałam w liceum do fundacji Mam Marzenie, bezcenna jest radość tych maluchów (:

jeansowy pisze...

Świetna sprawa! A jakie dopracowane stroje, każdy szczegół jest praktycznie idealny, podziw. :)

Nieco Starsza Dziewczyna pisze...

Wspaniała rzecz. Trzymam kciuki za Niego :-)

Łukasz Sakowski pisze...

Fajne są takie spotkania :-).

Kocia pisze...

Świetna akcja :D Pokazaliście, że można kreatywnością sprawić, by czyjś dzień był lepszy ;)

Gyaruru pisze...

No i na dodatek szybko kolor się wypłukuje, więc warto zainwestować w perukę :D

Zuza pisze...

świetna inicjatywa! :) sama chciałabym wziąć w takim czyms udział :)

Obrazek bardzo adekwatny :D Czarna dupa to miejsce w którym aktualnie się znajduję.. :D
A paznokcie już pomalowałam! :D i sobie i koleżance :D

Ola i Agata pisze...

Piękne! Pewnie jakbym była dzieckiem płakałabym ze szczęścia ;D Super jest robić coś innego dla innych w szczególności, że sama bardzo dobrze się przy tym bawiłaś :D

Zuza pisze...

Kciuki jutro się przydadzą :D
Jak mawiaja w lotto "żeby wygrać trzeba grać" :D życzę powodzenia! :) :)

Kocia pisze...

Nie, właśnie ten szampon nie czyni mi nic złego z włosami :)

Anonimowy pisze...

sama nie wiem, ale na pewno chciałabym spotkać superbohatera ;)

pozdrawiam ciepło
:)

Justyna Parucka pisze...

Super akcja dla solenizanta. Reszta dzieci też pewnie była zadowolona. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

TEST pisze...

Świetna inicjatywa! Chłopiec miał świetne urodziny. Fajnie, że dzieciaki interesują się takimi bohaterami! :) Sama bym tą gwiazdę z lego przygarnęła :D

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz :)
Zostawiajcie linki do swoich blogów, z miłą chęcią zawitam do Was

Na komentarz odpowiadam na Waszym blogu.